budynki biurowe
Prowadzimy kompleksową realizację i obsługę inwestycji budowlanych jako generalny wykonawca na terenie Krakowa i obszaru południowej Polski. Realizujemy inwestycje budowlane w układzie organizacyjnym PROJEKT+REALIZACJA.
Wykonawca budynków biurowych
Działając jako wykonawca budynków biurowych, dokładamy wszelkich starań, aby stworzyć przestrzeń sprzyjającą rozwojowi Państwa firmy. Specjalizujemy się zarówno w budowie, jak i modernizacji istniejących budynków, takich jak siedziby firm czy obiekty przy halach magazynowych. Realizujemy projekty uwzględniające każdy standard wykończenia, dostosowany do profilu działalności. Proponujemy optymalne rozwiązania dla firm zajmujących się dowolnym biznesem, w dowolnej branży. Na etapie projektu dostarczamy sprawdzone pomysły, stanowiące optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe dla większości obiektów lub odpowiadamy na zindywidualizowane potrzeby naszych klientów. Dbamy przy tym o najwyższą jakość wykonania i terminowość zleceń, dlatego czuwamy nad każdym etapem budowy. Realizujemy inwestycje zarówno dla sektora publicznego, jak i komercyjnego.
Co uwzględnia projekt budynków biurowych?
Podczas projektowania budynków biurowych uwzględniamy przede wszystkim profil działalności firmy oraz wizję inwestora, aby plan stanowił w pełni funkcjonalną odpowiedź na potrzeby danej branży. W tym zakresie tworzymy przestrzenie biurowe typu open space lub obiekty z wydzielonymi gabinetami. Wyposażenie budynku może uwzględniać między innymi pomieszczenia, takie jak:
Nasze działania obejmują również zagospodarowanie terenu wokół budynku, uwzględniające np. parking dla pracowników. Podczas realizacji projektów biurowców zwracamy szczególną uwagę nie tylko na funkcjonalność, lecz także wysokie walory estetyczne obiektu. Tworzymy zatem komfortowe przestrzenie zarówno dla pracowników, jak i klientów odwiedzających Państwa firmę – sprzyjające pomyślnym negocjacjom.
Kontakt
skontaktuj się z nami!
Use this paragraph section to get your website visitors to know you. Write about you or your organization, the products or services you offer, or why you exist. Keep a consistent communication style. Consider using this if you need to provide more context on why you do what you do. Be engaging. Focus on delivering value to your visitors.












